Shop untill you drop!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Shop untill you drop!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Shop untill you drop!!!!!!

Door: Yans

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

05 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat hebben we heerlijk geslapen! We waren er ook wel aan toe. Deze reis geen ontbijt in het hotel, want dat kennen ze hier eigenlijk niet. Aan de overkant zit een Starbucks, dus deze fungeerde vanmorgen als ontbijt. Na een bak (alles is hier groot!) en een muffin of iets dergelijks op naar de metro.
Ook hier even zoeken waar je precies hem moet en dan gaat het prima! Bij de bus terminal aangekomen, kaartjes gekocht en de bus in. We gaan vandaag naar een Outlet Shopping Centre buiten New York.
Tijdens de busrit van bijna een uur, hebben we de omgeving van New York ook gelijk kunnen bekijken.
Toen weer aankwamen dachten we..ach we zullen hier wel niet zo lang rondlopen. Nou dat hadden weer beter niet kunnen zeggen. Wat ik eerder schreef alles is hier groot, dus dit centrum ook!
We hebben in ieder geval weer de nodigde verschoningen, laten we het daar maar op houden!
Nu nog even relaxen en dan weer de stad in!

• 06 Mei 2012 - 08:36

RmcD: