Leaving on a jetplane - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Leaving on a jetplane - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Leaving on a jetplane

Door: Yans

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

04 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Auw, was dat even vroeg opstaan vanmorgen!
Om 04.30 ging de wekker. Even onze (schoon)ouders ophalen en op naar Brussel airport. Auto in het autohotel gebracht en door naar het vliegveld. Door alle security + kruisverhoor en op naar de gate. We hebben een goede vlucht gehad en konden heerlijk genieten van de films op de schermpjes. Acht uur later landen we veilig op Newark airport. Ook hier weer en flinke securitycheck incusief vingerafdrukken en foto. Kaartjes voor de trein gekocht en op naar Manhattan. Na een kleine wandeling ons hotel gevonden. We hebben een kamer op de 31ste verdieping, geweldig! Na en uurtje koffers uitpakken, opfrissen en relexen, toch nog maar een ommetje maken. Dat ommetje werd 5uur! Inmiddels hebben al veel gezien. Time Square, M&M store, Toys are us en veel winkels. De mannen hebben de 1ste muziekwinkels ook al gezien!

Wat en stad is dit zeg! En te bedenken dat we nog maar en paar straten hebben gezien.

Inmiddels zijn we wel en beetje aan het einde van ons Latijn,het is nu 3 uur Nederlandse tijd. Tijd voor een tukkie!

Weltrusten

• 05 Mei 2012 - 09:48