Carlo's, golf and baseball - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Carlo's, golf and baseball - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Carlo's, golf and baseball

Door: Len

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

10 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag hadden geen grote bezienswaardigheden meer op het programma staan. Daarom besloten we om vandaag een lang gekoesterde wens van Yans te vervullen. We hebben de trein genomen naar Hoboken, een wijk op New Jersey dat aan de andere kant van het water naast New York ligt.Het station uilopende wanen we ons direct in een andere wereld. Meer het dorpsgevoel waar de mensen elkaar kennen. Op Washintonstreet vinden we wat we zoeken. de bekendste taartenbakker op deze planeet, Carlo's bakery. Hij staat bekend om zijn bijzondere taart creaties. Na een versnapering uit de bakkerij gaan we terug naar New York. Langs het water ligt een oefenplaats voor golfers, waarbij je de ballen bijna het water in slaat. Daarbij is de automatische optee meganisme fantastisch. vanavond stond ons laatste event van de reis op het Schema. Een wedstrijd van de New York Yankees tegen Tampa Bay. Wat een schitterend stadion. Helaas gebeurde er in de wedstrijd niet veel en leken de Yankees makkelijk te winnen totdat het in de laatste inning nog compleet fout ging. Toch een hele belevenis om dit circus mee te maken.

Ciao!

• 10 Mei 2012 - 09:52

Rennie:

Leuk om jullie reisverslagen te lezen