Home sweet home - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Yans

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

11 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na en lange reis zijn we weer veilig thuis. Gistermorgen nog even een wandelingetje gemaakt in The City. De laatste souvenirs ingeslagen en op naar het vliegveld. Na een goede vlucht zijn we vanmorgen weer geland op Brussel Airport. Nog even naar huis rijden en snel ons bed in. Inmiddels zijn de eerste wasjes gedraaid en kunnen we gaan beginnen met nagenieten.

We hebben een geweldige week gehad. New York is een geweldige, indrukwekkende stad. We komen graag nog een keer terug.

Bedankt voor alle lieve reacties!

• 12 Mei 2012 - 09:48

Gaby:

Dank je wel dat ik heb mogen meegenieten. Ik ga zeker ook een keer naar New York.Ik heb toevallig net een boek gelezen over het ontstaan van New York.
    Geniet maar lekker na
    Gaby