Rubberfabriek - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Rubberfabriek - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Rubberfabriek

Door: Yans

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

18 Augustus 2011 | Indonesië, Kalibaru

Vandaag hebben we een relatief rustige dag. We bezoeken een rubberfabriek. Deze stamt nog uit de Nederlandse tijd en dit is nog goed te zien. Overigens alle gebouwen die uit deze tijd stammen worden nog goed onderhouden en zijn vaak nog in gebruik.

We krijgen een rondleiding door de fabriek en zien hoe de latex vanaf de bomen tot het eindproduct rubber gemaakt worden. Hierna krijgen we nog koffie/thee met een soort oliebol, heel lekker, maar super vet.

We rijden verder naar de lunch en gaan daarna terug naar het hotel. Hier genieten we van het zwembad en een heerlijke massage. ( 10 euro! voor een uur!)

Gelukkig is Lennart weer opgeknapt en kan hij weer gaan genieten van al het lekkere eten!

Ons tafelgezelschap zit al klaar, dus we gaan aanschuiven. Morgen verlaten we Java en naar Bali.

Kus

• 18 Augustus 2011 - 15:27

Rennie Bekkema:

Veel plezier morgen op Java

• 18 Augustus 2011 - 16:46

Hanneke:

Genieten van een fijne massage is nooit weg, en na al dat klauteren, bussen en eten is dat een verademing. Genieten dus.!!!!! Morgen naar Bali goede reis, of moet ik zeggen goede vaart want jullie maken de oversteek toch per boot. Lennart fijn dat je weer bent opgeknapt en het eten weer goed smaakt. En dat dankzij een spuit, goed toch. Veel plezier en misschien tot morgen.

Liefs Gerard en Hanneke xxx

• 19 Augustus 2011 - 05:34

Anneke En Jan:

Hallo allebei'

Wat gaat de tijd toch snel. Julle hebben er al bijna weer 3 weken opzitten. En wat een ervaringen Vandaag gaan jullie al weer naar Bali.
    Lekker een tandje lager dan het overvolle ritme van Java.
    Begrijp dat de dochter van tante Antje Rennie jullie reis op de voet volgt want zij gaat in september deze reis ook maken. Zijn alweer flink begonnen deze week. Vandaag komen mathijn en Ingeborg met Jaimy afscheid nemen voor hun reis naar Italie. We eten dan ook eendenborst. Met jullie halen we ook de schade wel weer in Gezellig al die verhalen weer. Ik zie er naar uit. Verder niets te melden. Oma maakt het goed. Gesprek met de psycholoog heeft niets bijzonders opgeleverd. a.s. donderdag een breed overleg bij Rijckehoven met arts, fysio en wij allemaal. Er is evt. een nieuwe optie. Dan zal het daarna wel ruimen worden. Groetjes van ons allebei. Dikke zoen Pa en Ma.