Eindelijk rust - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Eindelijk rust - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Eindelijk rust

Door: LB

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

23 Augustus 2011 | Indonesië, Sanur

Zo, de laatste dagen van de reis zijn aangebroken en we zijn neergedaald in het stulpje van Sanur Beach hotel. Het relaxen kan beginnen en vandaag zijn we dan ook het park nog niet af geweesd. Lekker liggen in het zonnetje tusssen het zwambad en het strand.

Gisteren hebben we nog wel een tour georganiseerd. Met Nyoman(de chauffeur en peetkind van Koos en Heleen) zijn we er met Bep, Wim en Afra nog een dag op uit getgrokken. Via Ubud, een kunstenaarsdorp zijn we naar het noorden van het eiland gereden. Onderweg zijn we gestopt bij echt, werkelijk mooie sawa's, die we met een twaalf jarige lokale gids door zijn gelopen, geklauterd. Hierna zijn we doorgereden naar één van de nog actieve vulkanen van het eiland,. Deze is voor het laatst eind '60 jaren uitgebarsten, maar we hebben er gelunched op een schitterend uitzicht.
Na de lunch zijn we naar het westen van het eiland gereden om bij Tanah Lot de zonsondergang te bekijken. Tanah Lot is een oude hindoe tempel die in het water staat. Helaas deden de wolken de zonsondergang verpesten!
Na een terugrit, omkoping van de politie(Nyoman had zijn rijbewijs niet bij zich toen we een controle inreden) hebben we met z'n vijfen de avond afgesloten met een diner in een restaurant waar Indonesische muzikanten, Ierse muziek speelden. Lekker gezellig!
Dikke Doei.

• 23 Augustus 2011 - 11:41

Hanneke:

Zo vandaag toch een leuke dag gehad.Weer eens wat anders om het zelf in de hand te hebben.Er zijn daar volgens mij erg veel vulkanen, wel mooi. Je hebt tot nu toe al aardig wat foto's gemaakt. Altijd leuk om later weer eens op te halen en je bent na zoveel gezien te hebben ook wel weer wat vergeten. En ik neem aan dat Yans er een mooi album van gaat maken. Vandaag en lekkere luie dag, even skypen met het thuisfront en morgen weer op pad. Heel veel plezier.

Knuffel van Gerard en Hanneke

• 23 Augustus 2011 - 12:26

MIJ DE ROON:

Hallo yans en len,
    Jullie zijn aan de laatste dagen begonnen en wij mogen nu eindelijk !!
    Wij zijn nu al een paar dagen aan het lago Maggiore en alles is heerlijk, lekker weer mooie omgeving enz

Jaimy gaat met vallen en opstaan steeds beter lopen, uiteraard met de nodige blauwe plekken en schaafwonden. Maar ook hij is lekker aan het genieten.
    Blijven jullie dat ook nog even lekker doen ! Ik heb internet op de telefoon dus je kan ook evt skypen

Groetjes van MIJ

• 24 Augustus 2011 - 14:09

Gerda En Henk:

haaaaaaaaaaaa ben ik weer ja me geluid stond uit dom he ik zag dat je geroepen had maar ja liggen nu in stein gaan morgen lossen nog een paar dagen en dan zijn jullie weer thuis tot dan doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dikke kus je tantetje