And now the end is near..................... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu And now the end is near..................... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

And now the end is near.....................

Door: Yans

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

26 Augustus 2011 | Indonesië, Sanur

Ja, het is bijna ten einde. We zitten in de lobby te wachten op onze lift naar het vliegveld. We vertrekken om 13.00 (lokale tijd) naar het vliegveld, waar we om 16.00 uur richting Kuala Lumper vliegen. Hier moeten we 5 uur wachten op onze vlucht naar Amsterdam. We hopen hier zaterdag om 06.30 (NL tijd)uur aan te komen.

Wij willen langs deze weg ook iedereen bedanken voor de lieve berichtjes uit Nederland! Het deed ons goed! Bedankt !!!

Tot in Nederland!

Liefs Yaneke en Lennart

• 26 Augustus 2011 - 08:41

Rennie Bekkema:

een goede reis naar huis

• 26 Augustus 2011 - 11:32

Hanneke:

Wij hopen dat alles op tijd vliegt, en jullie een goede reis mogen hebben. Tot morgen. Veel liefs

Gerard en Hanneke xxx

• 26 Augustus 2011 - 16:21

Alda Berkers:

Bedankt voor jullie verslag, wij hebben op deze manier de reis van onze dochter Tine dagelijks kunnen volgen.
    Groetjes uit Deurne(in de buurt van Eindhoven)

• 26 Augustus 2011 - 17:14

Alfred En Marjan:

We hebben via jouw vertellingen genoten van deze reis (we konden zo mooi Bep en Wim volgen). We gaan zelf de 7e september met FOX ongeveer dezelfde reis maken (24 ipv 27 dagen maar veel is hetzelfde). Nogmaals bedankt voor je "verslag".