Docter's appointment, deel 2 (Yans onderuit) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Docter's appointment, deel 2 (Yans onderuit) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Docter's appointment, deel 2 (Yans onderuit)

Door: Yans

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

25 Augustus 2011 | Indonesië, Sanur

Vanmorgen nog lekker gewinkeld en genoten van onze laatste dag in Sanur. Maar helaas, een vakantie zonder doktersbezoek van Yans........Nee dat kan niet!

Na de lunch en het shoppen, gingen we nog even lekker liggen bij het zwembad. Eerst even een duik nemen, want wat is het warm! Na een tijdje eruit en dan het trapje op. Ja, dat ging niet helemaal zoals gewenst. Mijn voet gleed uit en het scheenbeen van mijn andere been knalde heel hard op het trapje. Ik was in alle staten !! @$@$&$^$%#!^* Het personeel kwam aangesneld en het leek toch handig om even langs de hoteldokter te gaan. Hup in de rolstoel en het halve hotelterrein over, op naar de dokter. Na wat voelen en koelen, gelukkig niets gebroken. Pijnstillers en medicijnen tegen trombose, wel handig als je morgen ruim 12 uur in een vliegtuig zit :).

Inmiddels ben ik bekomen van de schrik en de pijnstillers beginnen te werken. Gelukkig. Alles is verders goed en we gaan maar weer verder met relaxen :)

Liefs Yans

• 25 Augustus 2011 - 07:49

Rennie Bekkema:

Gelukkig niets gebroken en hoeft er geen gips aan te pas komen.
    Ik wens jullie een goede en veilige reis terug naar huis

• 25 Augustus 2011 - 12:17

Pim En Nel:

hoy yans en lennart
    wat jammer nou van yans
    maar gelukkig niks gebroken
    we hopen dat jullie een goeie terug reis hebben
    nog veel plezier en tot ziens in nederland
    gr pim en nel

• 25 Augustus 2011 - 13:34

Hanneke:

ja Yans een vakantie zonder dokter.Je bent nu eenmaal een pechvogel wat dat aan gaat.Nu eens geen steken maar gewoon een ongelukje. Gelukkig valt het allemaal mee en nu maar hopen dat je er tijdens het vliegen geen last van hebt.Aan alles komt een eind en ook aan deze mooie vakantie. Maar jullie paleisje op het raadhuisplein is er klaar voor. Morgen willen wij jullie een hele goede vlucht wensen en dat alles voorspoedig mag gaan.

Heel veel liefs en dikke kus.
    Gerard en Hanneke