A docter's appointment (niets ernstigs) - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu A docter's appointment (niets ernstigs) - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

A docter's appointment (niets ernstigs)

Door: LB

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

16 Augustus 2011 | Indonesië, Malang

Op de avond dat we aankamen in Malang, sloeg het ineens toe. Diaree voor het eerst deze vakantie. Tegelijker tijd voelde ik me heel slap en had voelde wat warm aan.
2 paracetamol doet wonderen en het ging wel weer. De volgende ochtend toen deze waren uitgewerkt toch niet.
Yans is alleen op pad gegaan met de groep en ik heb mijn dag op bed doorgebracht. Omdat 2 van de dames uit onze groep ook al langere tijd last van de buik hadden, besloot onze gids een afspraak te maken bij de dokter.
Nou, dit is een hele ervaring op zich.'s-avonds rond 7 uur komen we bij de dokter en de wachtbank(buiten) zit al vol wachtende mensen. Toch mogen we als 1e naar binnen. Tegelijk! Er zitten al 2 mannen aan het bureau van de dokter. Bep is als 1e aan de beurt en hoort al snel....even de broek laten zakken en een spuit er in. Loes en ik kijken elkaar aan. Na Loes, die het zelfde recept krijgt als Bep en ben ik aan de beurt. Er wordt koorts en keelontsteking gecontstateerd en ook ik mag de broek iets laten zakken.
Ook krijg ik voor de komende twee dagen een zak pillen mee en moet 4xdaags 5 verschillende pillen slikken.
Het is ons nog onbekend wat die dokter in mijn reet heeft gespoten, maar het werkt voortreffelijk. Nog geen 4 uur later als de wekken gaat om naar de Bromo vulkaar te gaan voel ik me weer helemaal het ventje en kan er tegenaan!

  • 17 Augustus 2011 - 13:49

    Rennie Bekkema:

    Gelukkig was het niet ernstig en met de inhoud van een spuit in je bil reis je weer verder. Was het wel een echte dokter. Ik hoop dat het middel de rest van de reis helpt en dat je niet weer naar een dokter moet.

  • 17 Augustus 2011 - 15:19

    Pim En Nel:

    nou lennart
    is me dat even wat
    een spuit in je bil
    gelukkig helpt het en die pillen mmmmmmm als het maar helpt hoor
    gr uit TAMBACHT

  • 17 Augustus 2011 - 15:24

    Hanneke:

    Nou Lennart zo maak je tenminste alles mee.Het heeft in elk geval geholpen en daar gaat het maar om. We hopen dat het niet meer voor komt en dat je verder een fijne reis zal hebben zonder problemen. Gaat het een beetje met al die pillen. ???? Nou het helpt in elk geval en dat is het voornaamste.

    Liefs van gerard en Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yaneke

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 26687

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 12 Februari 2014

Emirates here we come!

04 Mei 2012 - 11 Mei 2012

New York, New York

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Back to my roots

Landen bezocht: