He buschauffeur.......zijn er al? - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu He buschauffeur.......zijn er al? - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

He buschauffeur.......zijn er al?

Door: Yans

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

15 Augustus 2011 | Indonesië, Malang

Lieve allemaal,
Allereerst willen we iedereen bedanken voor de lieve berichtjes uit Nederland.

Tijdens ons afzakkertjes,zijn er regelmatig live bandjes. Ook zo weer in Yoga, gelukkig was het een band die westerse muziek speelde. Ik weet het, de traditionale muziek van en land hoort er na eenmaal bij, maar toch......... Deze band speelde een paar setjes en we mochten vezoeknummers indienen. Jullie raden het al....ik had geen verzoeknummer maar een drummer in de aanbieding! Len maakt kennis met de band en speelde heerlijk 2 nummers mee. Ze hadden niet verwacht dat hij zo goed kon spelen :)

Vandaag was echt een hele lange reisdag. We hebben eigenlijk alleen in de bus gezeten met af en toe een stop om te plassen en dergelijke.

Inmiddels is mijn buik weer rustig en ik ga ervan uit dat ik het ergste gehad heb.

• 15 Augustus 2011 - 20:33

Gaby:

Goed dat je buik weer in orde is. Zo kun je meer genieten van alle mooie dingen die je ziet en mee maakt.
    Krijgen we als jullie thuis zijn nog een fotoavond om alles te mogen bewonderen? Hoeveel foto's hebben jullie gemaakt?
    Geniet maar lekker verder!
    Groetjes Gaby

• 16 Augustus 2011 - 06:42

Marlous:

Wat een geweldige verhalen...zo kunnen wij ook een beetje meegenieten. Ik lees ze elke keer trouw! Blij dat je darmpjes weer in orde zijn haha.

Ben benieuwd naar alle foto's. Have fun!! Liefs Lous

• 16 Augustus 2011 - 12:07

Alda Berkers:

Ik ben de moeder van Tine, een van die twee gekke brabantse meiden uit jullie gezelschap. Jullie maken een heel leuk verslag zodat wij, na info van Tine, ook mee kunnen reizen.
    Groetjes,