Rondje Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Rondje Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Rondje Bandung

Door: LB

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

07 Augustus 2011 | Indonesië, Bandung

Vandaag blijven we in de stad, omdat we vanavond weer in hetzelfde hotel blijven slapen. We kunnen lopend starten vanuit het hotel en gaan eerst naar een Wajang poppen maker, die bekend staat als de beste Wajang poppenmaker van Java. Hierna stappen we weer op de bus naar het shopping deel van Bandung "Jeans street" genaamd. Raar om te zien dat hier een super modern winkel centrum is met westerse winkels. Toch maar even gebruik van maken en bij Starbucks een bakkie doen met Bep en Wim. Na de lunch gaan we naar aan Anglung voorstelling. Iedereen uit de groep verwacht een hele saaie voorstelling, maar die blijkt een hele leuke middag te zijn. Super schattige kinderen zijn onderdeel van de voorstelling en ook zelf leren we hoe we de Anglung moeten bespelen. Een groep jongens en meisjes voeren zelf Bohemian Rapsody op en dit is echt ongelooflijk goed gedaan. We eindigen op de vloer als we van de tribune worden gehaald door de kinderen om mee te komen dansen.
's-Avonds gaan we weer bij Atmosphere eten, omdat we daar gisteren heerlijk hebben gegeten en de sfeer daar fantastisch is. Nieuwe mensen uit de groep, Tine en Nikita(twee kei gekke meiden uit Eindhoven!) en drie mensen uit Berschenhoek gaan mee. Daarnaa lekker vroeg het bed in om morgen om 8 uur weer in de bus te zitten.