Today is the day! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu Today is the day! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yaneke Roon - WaarBenJij.nu

Today is the day!

Door: Yaneke

Blijf op de hoogte en volg Yaneke

06 Februari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Goedemorgen volgers,

Leuk dat jullie mee met ons mee reizen!
We zijn inmiddels veilig in Dubai gearriveerd.

Nadat Hanneke en Gerard ons gisteren op Schiphol hadden afgezeten, bij het inchecken helaas geen upgrade, maar wel in een rij van 4, met z´n 2en. Dat is nog eens de ruimte hebben! Nog even heerlijk geluncht. Even genieten van een tosti en een broodje bal. Op naar de gate, waar inmiddels een uur voor boarding, al een redelijke rij staat. Hoe kan het ook anders. In dit toestel kunnen ruim 800 man!

Tijdens de vlucht ons prima kunnen vermaken met films en spelletjes op de schermen voor ons. De service was prima! Hebben ook nog een taart gekregen, aangezien we onze reis (en jubileum) vooraf hadden aangekondigd. Heel lekker en super attent! (zie foto)

Eenmaal aangekomen op de luchthaven van Dubai, koffers verzamelen, geld pinnen en opzoek naar onze transfer. De chauffeur stond al netjes met een bordje bij de uitgang te wachten. De autoreis duurde langer dan verwacht, maar het was rustig op de weg. En binnen een half uur waren we bij ons aparthotel.

Wat een appartement zeg! Poeh! 80m2 schoon aan de haak. Woonkamer, complete keuken, aparte wc, aparte slaapkamer( met nog meer kastruimte dan thuis en thuis hebben we al veel), badkamer met bad en douche apart. Zoiets hebben we nog nooit gezien! Kortom prima om een week te vertoeven!

Inmiddels is het hier 8 uur (3 uur later) en ik was al vroeg wakker. Adrenaline?, gezonde spanning?, even wennen? Geen idee, maar mooi even de tijd om dit verslag te schijven.

Vandaag staat er niet veel op de planning. Maar eens goed in de buurt rondkijken, boodschapje doen, metrokaartjes kopen enz. We zullen ons niet vervelen! Zo eerst maar eens een bakkie thee zetten ;).

Groetjes, Yans

• 06 Februari 2014 - 18:15

Rennie:

Geniet er van, een week is zo weer voorbij, groetjes